Nenad Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Hei,trenger bak luka og dørene foran. Er det rust på dørene og hva er prisen? Og hvor i landet er du?
XooX Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Skal sjekke etter rust etter jobb i morgen, bor i Ørje, men kan ta med til Oslo\Lillestrøm. Kan ta noen mere detaljerte bilder samtidig.
Nenad Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Veldig bra jeg bor ved skedsmo. Sjekk rust på falsene og fint om du kan ta bilder av dørene.
XooX Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 Er desverre en del rust, mest på v dør, er en liten bulk i h dør, bakluke ser veldig bra ut. Venstre dør. Høyere dør.
Nenad Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Det var vist en del rust og det på falsene det var synd. Men du sier at bak luka ser bra ut men jeg så ingen bilder av det? Får du tatt noen bilder av bak luka også?
XooX Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Skal få tatt bilde av luken i helgen, må ha hjelp til å flytte på bilen først, står inneklemt mellom 2 andre biler, så jeg får ikke åpnet ellet tatt bra bilde av den nå.
bmwm3touring Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 hva skal du ha for blinklysa forran og varme registeret??
XooX Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Er vel et helvete å få ut varmeregisteret? Blinklysene 200.-
XooX Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Da var bilen og felgene solgt, har fortsatt 2 nye bakhjulslagere og orginallakk, spray og lakkstift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå