BD Racing Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Halloys Ønsker å kjøpe et E30 coupe karosseri, Behøver ikke å være norskt Ta kontakt !
M3 Yngve Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hva gir du for min 318 88 uten luke, svensk, momsa osv. Se biler tilsalgs Kunne tenke med å tatt ut buret, og ev diffen bak og om du ikke skal bruke bakstillinga, kan jeg beholde den også.
BD Racing Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Hva gir du for min 318 88 uten luke, svensk, momsa osv. Se biler tilsalgs Kunne tenke med å tatt ut buret, og ev diffen bak og om du ikke skal bruke bakstillinga, kan jeg beholde den også. Mest klar for kun et rent karosseri Hva tenker du i pris ?
kamro Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 du bor i asker du å ja, kjøp min bare;) viewtopic.php?f=11&t=158957
M3 Yngve Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hva gir du for min 318 88 uten luke, svensk, momsa osv. Se biler tilsalgs Kunne tenke med å tatt ut buret, og ev diffen bak og om du ikke skal bruke bakstillinga, kan jeg beholde den også. Mest klar for kun et rent karosseri Hva tenker du i pris ? Så du trenger ikke understell da ? Gir du meg 3000,-kr skrur ut bur og skrur av bakstillinga, så er resten av delene til deg. Så skal jeg tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå