R_S_N_89_bmw Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hei har en 328i cab som selges til en grei vinter pris. er opp til dere men ingen skambud! det er M3 3,2l bakstilling så sperra er på plass. det er en M52B28 fra en e39 1999 mod så om du vil godkjenne bilen med motoren skal ikke det være noe problem! BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 bilen er ikke vinterkjørt så rust er det ikke! bilen har rullet 263000 men motoren har kunn rullet halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 hva er bilen original? hvorfor har du bytta motor? har du bytta resten? som girkasse, bremser diff, akslingen osv osv...?? hva har du tenkt deg i pris for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 bilen er ikke orginal. ble byttet motor av sist eier årsak er jeg ikke sikker på det er 3,2 l bakstilling og girkassen er fra en 3,0 l M3 forstillinga er orginal det er polyforinger i hele bakstillinga med 25% sperre ! jeg er ikke ute etter å si noe pris heller se hva folk vil by å som sakt trenger ikke allverden men tar ikke imot skambud ! veit hva jeg KAN få for bilen med tanke på hvor bra den egentlig er! så gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloodx Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Blir vanskelig og ikke gi deg skambud, når du i utgangspunktet ikke vil oppgi pris du ønsker.. Kom med et utgangspunkt, er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Blir vanskelig og ikke gi deg skambud, når du i utgangspunktet ikke vil oppgi pris du ønsker.. Kom med et utgangspunkt, er interessert.[/qkan selge den til 75k om du handler før helgen men bud fra 75k og opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 har tenkt litt.. vis du går med på 65K så kommer eg og ser på bilen i helga... ring meg vis du er intressert 99 41 41 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist?registreringsnummer=RZ23955 Denne sier at det er en 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Jeg kommer til horten, vis du ønsker å selge bilen kan du komme og vise meg den.. liker jeg den kjøper jeg på flekken, uten tvil.. Vil gjerne se om den er så strøken som du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist?registreringsnummer=RZ23955Denne sier at det er en 320. leser du litt lenger opp så står det at det er byttet motor !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Ingen som vil ha en billig cab?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå