haybimmsen Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 ønsker bakrutesenker, difusor til org standard bagfanger den m utseende, lippe til bakluke med dobbelsidig tape. svarte m matter, svart taktrekk med takluke hull, svart hattehylle med bremselys i vindu, svarte panel som er inni sidene i bilen ved b stilpen osv. om noen har gulvteppe også i svart.. om noen har dasjbord i svart er det også av intresse.. holder til i Ålesund håper noen har litt deler til meg
AlXz Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Har dashbord til sedan i sort. Både typen med airbag og uten airbag. Har sorte b-stolpe deksler Tror jeg har sorte stoff gulvmatter (4stk) Har standard diffusor til bakfanger, men mulig noe m look du er ute etter ?
haybimmsen Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Har dashbord til sedan i sort.Både typen med airbag og uten airbag. Har sorte b-stolpe deksler Tror jeg har sorte stoff gulvmatter (4stk) Har standard diffusor til bakfanger, men mulig noe m look du er ute etter ? rettet på difusorbeskrivelsen min.. får du fiksa de mattene med tanke på bilde? og kanskje bilde av dekslene? de hører vell med egentlig der jeg kjøpte interiør?XD
AlXz Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Er bilder av noe her mener jeg: viewtopic.php?f=14&t=198667 Skal se om jeg finner mer
bmw330i Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 jeg har m3 diffuser helt ny i pose i abs plast og jeg har også bakrutesenker i abs plast til sedan og mer m3 om du trenger alt er nytt eks m3 girkule topp , m3 fanger , øyelokk , m3 spoiler på koffertlokket, m3 logo _
haybimmsen Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 Beklager at jeg ikke har svart noen her enda, venta litt på ei lønning her, så e må se hva jeg kan koste på bilen om dere skjønner:p men alex, gira på svarte b stolpe deksler, å skjønte ikke heilt hva du mente med dasjen:o BMW 330i den bakrutesenkeren høres intresant ut, å difusorern må passe ordiner bakfanger har ikke bakfanger i m men vet d finst på koed for de vanlige ordinere bakfangerene med m look, d e grubla litt på e om e får det til å passe grunnet har avtagbart hengerfeste, men har litt lyst å fjærne den:s åsså deb girkula e d slik med lys på?
bmw330i Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 hei igjen beklager seint svar men se link http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29720887 om styling
thomashm5 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 ønsker bakrutesenker, difusor til org standard bagfanger den m utseende, lippe til bakluke med dobbelsidig tape. svarte m matter, svart taktrekk med takluke hull, svart hattehylle med bremselys i vindu, svarte panel som er inni sidene i bilen ved b stilpen osv. om noen har gulvteppe også i svart.. om noen har dasjbord i svart er det også av intresse.. holder til i Ålesundhåper noen har litt deler til meg Jeg har sort taktrekk og sorte matter og allt annet fra ekte e36 m3er til salgs=)
haybimmsen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 ønsker bakrutesenker, difusor til org standard bagfanger den m utseende, lippe til bakluke med dobbelsidig tape. svarte m matter, svart taktrekk med takluke hull, svart hattehylle med bremselys i vindu, svarte panel som er inni sidene i bilen ved b stilpen osv. om noen har gulvteppe også i svart.. om noen har dasjbord i svart er det også av intresse.. holder til i Ålesundhåper noen har litt deler til meg Jeg har sort taktrekk og sorte matter og allt annet fra ekte e36 m3er til salgs=) sort takrekk med hull for takluke? sorte matter, mener du hele gulvet da?
thomashm5 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 ønsker bakrutesenker, difusor til org standard bagfanger den m utseende, lippe til bakluke med dobbelsidig tape. svarte m matter, svart taktrekk med takluke hull, svart hattehylle med bremselys i vindu, svarte panel som er inni sidene i bilen ved b stilpen osv. om noen har gulvteppe også i svart.. om noen har dasjbord i svart er det også av intresse.. holder til i Ålesundhåper noen har litt deler til meg Jeg har sort taktrekk og sorte matter og allt annet fra ekte e36 m3er til salgs=) sort takrekk med hull for takluke? sorte matter, mener du hele gulvet da? Jepp, til takluke. med sorte matter mener jeg de 4 innleggsmattene.
thomashm5 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 kan du laste opp bilde? Det er strøkent, har uendelig mange sett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå