Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker bakrutesenker, difusor til org standard bagfanger den m utseende, lippe til bakluke med dobbelsidig tape. svarte m matter, svart taktrekk med takluke hull, svart hattehylle med bremselys i vindu, svarte panel som er inni sidene i bilen ved b stilpen osv. om noen har gulvteppe også i svart.. om noen har dasjbord i svart er det også av intresse.. holder til i Ålesund

håper noen har litt deler til meg :D

Skrevet

Har dashbord til sedan i sort.

Både typen med airbag og uten airbag.

Har sorte b-stolpe deksler

Tror jeg har sorte stoff gulvmatter (4stk)

Har standard diffusor til bakfanger, men mulig noe m look du er ute etter ?

Skrevet
Har dashbord til sedan i sort.

Både typen med airbag og uten airbag.

Har sorte b-stolpe deksler

Tror jeg har sorte stoff gulvmatter (4stk)

Har standard diffusor til bakfanger, men mulig noe m look du er ute etter ?

rettet på difusorbeskrivelsen min.. får du fiksa de mattene med tanke på bilde? og kanskje bilde av dekslene? de hører vell med egentlig der jeg kjøpte interiør?XD

Skrevet

jeg har m3 diffuser helt ny i pose i abs plast og jeg har også bakrutesenker i abs plast til sedan :D og mer m3 om du trenger alt er nytt :D eks m3 girkule topp , m3 fanger , øyelokk , m3 spoiler på koffertlokket, m3 logo _:D

Skrevet

Beklager at jeg ikke har svart noen her enda, venta litt på ei lønning her, så e må se hva jeg kan koste på bilen om dere skjønner:p men alex, gira på svarte b stolpe deksler, å skjønte ikke heilt hva du mente med dasjen:o BMW 330i den bakrutesenkeren høres intresant ut, å difusorern må passe ordiner bakfanger har ikke bakfanger i m men vet d finst på koed for de vanlige ordinere bakfangerene med m look, d e grubla litt på e om e får det til å passe grunnet har avtagbart hengerfeste, men har litt lyst å fjærne den:s åsså deb girkula e d slik med lys på?:)

• 2 weeks later...
Skrevet
ønsker bakrutesenker, difusor til org standard bagfanger den m utseende, lippe til bakluke med dobbelsidig tape. svarte m matter, svart taktrekk med takluke hull, svart hattehylle med bremselys i vindu, svarte panel som er inni sidene i bilen ved b stilpen osv. om noen har gulvteppe også i svart.. om noen har dasjbord i svart er det også av intresse.. holder til i Ålesund

Jeg har sort taktrekk og sorte matter og allt annet fra ekte e36 m3er til salgs=)

Skrevet

Jeg har sort taktrekk og sorte matter og allt annet fra ekte e36 m3er til salgs=)

sort takrekk med hull for takluke? sorte matter, mener du hele gulvet da?:P

Skrevet

sort takrekk med hull for takluke? sorte matter, mener du hele gulvet da?:P

Jepp, til takluke. med sorte matter mener jeg de 4 innleggsmattene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...