Glenglen Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Som topic sier så er jeg på jakt etter en interiørlist på passasjer siden til cab / coupe. regner med at den er lik på begge kaross modellene. er altså den sorte plast dekselet som ligger over kanal bretten og dekker til for teppet osv. skal se om jeg får til et bilde i morgen hvis det er no tvil Håper på positiv respons!
Erik89 Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Jeg har innstegslister med m3 på, bud? Du må kjøpe begge for at jeg selger. Jeg kan få tatt noen bilder ila imorgen
AlXz Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Tenker på de som er i kontakt med teppet? Har sorte slike fra cab liggende.
Glenglen Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Er ikke den som ligger på "utsiden" nei. som du ser når du åpner døra. Er den sorte som hører til interiøret og er i kontakt med teppet ja! Kanskje jeg må til deg alikevell da AIXz
Glenglen Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Fine de der Erik men ikke det jeg trenger desverre pris på de anyway? hehe
Kai-P. Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Har du hørt hos Morris? Den lista kan da umulig koste stort.
Glenglen Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 faktisk ikke, kikket litt på GS bildeler, men fant ikke delen jeg lette etter på delelista.. kan hende jeg ikke fikk det med meg selfølgelig da
Erik89 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Skjønner at det ikke er de du trenger, men innstegslister er de listene der Bare det jeg skulle fram til, at du burde endre emnet. Men ser du har gjort det nå Jeg har ingen pris på de
Glenglen Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Skjønner at det ikke er de du trenger, men innstegslister er de listene der Bare det jeg skulle fram til, at du burde endre emnet. Men ser du har gjort det nå Jeg har ingen pris på de hehe ja endret det men ingen pris nei.. blir ikke no kjøp heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå