Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har montert en 90mod s38b36 motor med tilhørende ledningsnett og instrumenter i min e34 525 1990mod.

Jeg har 12v spenning til coil,triggeren har motstand på mellom 5-6oo 0hm og er plassert ca 1 mm fra tannhjulet,Motoren er jorda fra motorfestet og rett i chassi.Bensinpumpa fungerer v/ tvangskjøring.Alt ser ut til å fungere ellers.

¤Jeg får ikke gnist å ikke bensin

-Motoren har ikke EWS hvis jeg ikke tar feil,så dette er det vel ikke.

-Bensinpumpereleet slår ikke. Måler 10-11 V på 30 stikken

-Hovedreleet slår ikke.Måler 10-11 V på 30 stikken

-Sikring 23(Til drivstoffpumpe ) går det ikke spenning inn på

Leser Meg grønn på koblingsskjema snart ,men finner ikke feilen.

Noen som har erfaring med dette????????????? :shock:

Skrevet

Prøv og strekke en ledning fra batteri og fram til + punkt ved styre enhet. Har aldri funnet helt ut hva som er årsaken til at det ikke kommer strøm på dette punktet etter motorbytte, men det skjer.

Skrevet
Prøv og strekke en ledning fra batteri og fram til + punkt ved styre enhet. Har aldri funnet helt ut hva som er årsaken til at det ikke kommer strøm på dette punktet etter motorbytte, men det skjer.

Har kobla 30+ på dette punktet,men den var like død.

Handla meg diagnose verktøy. Denne slo ut på crank sensor.

Hvordan kan denne være defekt når forige eier har kjørt den til garagen å bare tatt ut motoren????????

Prøvd å justere avstanden til triggerhjulet uten hell. Målte den til 1,3-1,5 Ohm. :?

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...