Ullsokk Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Selger et m-tech ratt til e36. Mulig det passer andre? Noe slitt. Hbo 500kr? Edit: Nye bilder På bilde nr2 ser man hva jeg mener med slitt. Er blitt matt, og man ser til høyre på bildet hvor det er "blankt" og slik det er når det er nytt.
Ullsokk Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Oj, det var ikke store bilde. La ut via mobilen igår. Skal få ordnet det større.
Ullsokk Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Er litt slitt der man holder stortsett hele veien rundt, men ellers helt og pent Skal få tatt noen bedre bilder av det imorgen
m tech Andreas Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 er litt interessert men har et ratt som er utslitt og da gidder jeg ikke å kjøpe rattet ditt hvis det nermer seg hull
Ullsokk Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Har bud på 600. Bedre bilder kommer seinere idag.
Ullsokk Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Nye bilder På bilde nr2 ser man hva jeg mener med slitt. Er blitt matt, og man ser til høyre på bildet hvor det er "blankt" og slik det er når det er nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå