Concep Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Hei ønsker nå å selge/bytte min 2000 modell Winrace 13 Mk7 Racerbåt. Båten er i ok stand med nytt batteri osv. Noe småfiks med skroget men ikke noe drastisk, noen poppnagler har dettet av rundt listen på båten ( kan deles på midten ) Montert OMP gokart sete som du sitter meget stabilt og komfortabelt i. Det er montert Fotgasspedal og Powertrim, motoren er en 40hk Tohatsu 2takt, årsmodell er jeg litt usikker på men ca 2003 modell. Meget potent båt som med riktig propell vill gjøre over 60!! knop. Sitter nå en standard propell, så motoren blir ikke utnyttet til det fulle, men gjør fortsatt over 40 knop som den står. Utrolig morsom båt, akslererer fra ALT nå ! Disse båtene blir brukt i Offshore NM med Trimmede 9.9 hestere som tar båten i godt over 40 knop. Det du trenger til denne er en Cleaver propell ( overflate propell ) Noe som koster mellom 3-6000 kr, alt ettersom. Men har du ikke hatt/kjørt sånn her båt før, har du mer enn nok å lære før du begir deg opp i de hastighetene. Selges som leketøy, da det er noe fiks for å kunne bruke denne i Offshore, da jeg er usikker på om den oppfyller krav til reglemant da jeg ikke kan noe om dette. Kan byttes i Bmw i prisklasse ca 30-40 000. FARLIG leketøy, på vei opp i plan !
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hadde en slik båt en gang i tiden. Mere morro for pengene tror jeg man skal lete lenge etter!
kamro Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 kom hjem til meg og monter motor og girkasse du;)
olavesen Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 lov å spørre hvor du kjøpte den hen ? var veldig lik en jeg har hatt som jeg lakerte i de fargene bare da sto det en mariner 25 på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå