Larsegutt Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Legger ut info ang dette treffet som skal holdes der jeg vokste opp Ikke et rent BMW treff. Kopi, paste fra FB link. Med forbehold.......................... Heisann Folkens ! Laurdag 3.September blir der rånetreff i Fosnavåg, ved Herøy Kulturhus! Treffet bjunde kl 15:00 og vare til kl.18:00 og Jonna Strøme skal ver konfransier! Bass Brothers AS kjem med utstilling av varer, samt GRATIS DB-Måling. Blir utstilling av bilar, konkuranser osv. Det blir so klart utdeling av prisar som; råaste anlegg, publikums-pris og råne-bil ! Det e gratis for publikum, men det blir noken kr for å stille ut bilen. Håpe att flest mulige blir med på treffet. Å stille ut bilen sin Her he vi muligheita til å vise for eit godt rånemiljø vi he! Ta med dej bilen og kåm ! MVH Styret i 6090Motorsport ! Facebook link; http://www.facebook.com/groups/166016726795847/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Ska du nedover Kenneth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Nedover skal ikke jeg, men kanskje jeg tar turen utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Blir jo litt nedover å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå