djon9 Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Vurderer å selge S50B32 med 6 trinns mauell,mellomaksel tilpasset av GKN og alt som trengs for å starte og gå i e30. Ny clutch og lettet svinghjul(5kg, org 11,2 kg)custom eksos følger med( 2 x 60,3 mm rustfritt fra grenrør bak i en e46 M3 mellompotte og videre bak i en rustfri Ferrita bakpotte) fantastisk lyd!Alt står i en e30 pr dags dato, så det kan prøvekjøres før evt kjøp. Dette er en meget frisk motor. Har hatt denne motoren e30a siden mars i år, og alt har fungert optimalt hele veien.Har alt av papir fra donor bil og alt av koblingsskjema.Kan være behjelpelig med å få dette opp å gå i kjøpers bil.Bilder kommer. Om du lurer på noe,kontakt meg på 41466909 Pris 55 000,-
djon9 Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Tja,har jo ikke helt bestemt meg da Men vurderer å putte noe annet spennende ned i... Men vi får se
billybingo Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Betyr det at du setter i motoren for meg? Har nemlig ikke noe verksted for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå