BMWBenny Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 har henta meg en 2 dørs E30 91 modell som jeg tenkte og sette i stand. Men den har stått i noen år. så det er en del småfiks. Og da jeg skulle prøve clutchen idag var pedalen steinhard. rykka seg ikke. endte med at pedalen ga seg Er en m10 motor tror jeg? 316 injection i hvertfall. Er jo hydraullisk clutch på disse også. Så hva gjør man når sånt skjer? Lufte clutchen? sjekke slaveslylinderen? master sylinderen virker hvertfall tett. har ikke vært under bilen og sjekka slave slylinderen enda. Men pedalen står jo bom. så vil jo tro den er tett. Noen som kan noen triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hiv deg under bilen å se om du greier å flytte på clutch\utløser armen. Kan godt vere att det har satt seg pga den har stått i ro lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 sansynleg vis slavesylinderen som har rusta - de hadde eg på min og da trakka eg pedalen sjeiv ikkej dumt å bytte bremsevæska i same slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 håper det bare er slavesylinderen ja! kamerat som trodde det var lammelen som hadde rusta fast i trykkplata. Noen som har hørt om det før? håper ikke det, er tiltak og ta av kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Pedalen ville virket som normalt dersom lamellen satt fast, her er det som nevnt slave eller hovedpumpa som sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Pedalen ville virket som normalt dersom lamellen satt fast, her er det som nevnt slave eller hovedpumpa som sitter. Good news Skal slenge meg under bilen i morra. Så blir det svar og få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Stempelet inni slavesylinder'n som var synder'n ja. Slææækt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå