krisasagen Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Sorry for at jeg tok vekk det som sto her etter at jeg fant ut løsningen.. I går så hentet jeg ut Komponent sett til min e39. på komp sett så får man 2 Midbass/mellomtone, 2 Diskant og 2 Delefilter .. Problemet mitt i går var at orginalt i bilen, så var det ikke + og minus ledning inn i delefilteret, det var en slags klosse som var koblet til. og jeg gjorde det enkelt å greit, bare å kutte av ledningene som var til koblet den klossen, det var jo bare 2 ledninger som da vil være + og -.. orginalt i e39 så er det Diskant oppe ved vinduet, du ser hvor det går grønn ledning opp når du har tatt av dørpanel. det er ikke vits å prøve å sette inn ny diskant der. org. er kjempe liten. når man bestiller får man gjerne en litt større en som passer kun i døra, vedsiden av håndtaket. jeg fikk også problem med hvor jeg kunne legge delefilteret, etter litt tenking så prøvde jeg i høytallerkassa, (dumt valg?) å der passet den akkurat.. Ditta var et Focal 130a1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Istedet for å slette, er det da mye bedre at du skriver hva du fant ut slik at du kan hjelpe andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hva er komp sett? åja, skriv løsningen, det er noe av sjarmen med fora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Man sletter ikke tråder i et forum, så folk må slutte å skrive "slettes" og slike ting...da ender vi jo bare opp med samme spørsmål gang på gang. Din løsning vil nok hjelpe noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå