Gå til innhold

Min 08 116i E81 Alpinweiss, M-sport, Idrive, etc.

Jesse
 Share

Anbefalte innlegg

Har denne gang kjøpt inn en mer studentvennlig bil. Har lenge siklet på en hvit e81 med m-sport, og slik ble det. En 08mod 116i 122hk.

Er mye utstyr på den, eksempel:

- Idrive.

- M-sport.

- Hifi professional.

- Sportskinn.

- Store klimaen.

- Bixenon.

++

Her er det lille gliset mitt:

1egxfks37d8jtpe7txxr.jpg

dfudegazc9017wc5pqrm.jpg

7b6pmlb4rh0czj040ujb.jpg

2vmuvi4qqmzs9nchsfgb.jpg

Måtte låne noen bilder fra annonsen. Skal ta flere senere.

Har følgende planer og ting som skal gjøres:

- Toning av framvinduer også( Bestilt time, skal inn tirsdag 30.).

- Kjøpt ny miniantenne.

- Vurderer foliering av tak, sort.

- Sorte nyrer.

- Sorte speildeksler.

- Xenon i tåkelys.

- Xenon eller led i angeleyes.

- LED i skiltlys.

Tar også i mot forslag :)

Hvor lønner det seg å kjøpe nyrer, speildeksler, og resten av lista? Kan jeg kjøpe vanlig w5w skiltlyspærer bare i LED, eller får jeg feilmelding da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt på deg et par ganger alt tror jeg!

Alt av småting lønner seg å kjøpe på ebay om du har mulighet til det, tenker da på nyrer, speildeksler etc..

Gi gjerne beskjed om du får tak i xenon til angeleyes, sliter med at vanlig LED ikke syns i dagslys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din i posten din. Er det du som har takstativ? Møtte en ved østfoldhallen i stad som jeg så tittet litt, nice bil!

Okei, ja har det, skal prøve å se der da :) Xenon til angeleyes har jeg ikke sett noe sted, bare tenker meg det ville sett mye bedre ut enn sånn det er i dag.

Spørsmål: Hva er pæra i den innerste angeleyes-rundingen til? Den mot nyrene. Nær- og fjernlys er jo i den ytterste ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din i posten din. Er det du som har takstativ? Møtte en ved østfoldhallen i stad som jeg så tittet litt, nice bil!

Okei, ja har det, skal prøve å se der da :) Xenon til angeleyes har jeg ikke sett noe sted, bare tenker meg det ville sett mye bedre ut enn sånn det er i dag.

Spørsmål: Hva er pæra i den innerste angeleyes-rundingen til? Den mot nyrene. Nær- og fjernlys er jo i den ytterste ringen.

Min med takstativ ja, prøver å få tak i vindavviser til å ha foran nå også.. Stativet blir så høyt over taket på en måte, ser litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...