Jesse Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Har denne gang kjøpt inn en mer studentvennlig bil. Har lenge siklet på en hvit e81 med m-sport, og slik ble det. En 08mod 116i 122hk. Er mye utstyr på den, eksempel: - Idrive. - M-sport. - Hifi professional. - Sportskinn. - Store klimaen. - Bixenon. ++ Her er det lille gliset mitt: Måtte låne noen bilder fra annonsen. Skal ta flere senere. Har følgende planer og ting som skal gjøres: - Toning av framvinduer også( Bestilt time, skal inn tirsdag 30.). - Kjøpt ny miniantenne. - Vurderer foliering av tak, sort. - Sorte nyrer. - Sorte speildeksler. - Xenon i tåkelys. - Xenon eller led i angeleyes. - LED i skiltlys. Tar også i mot forslag Hvor lønner det seg å kjøpe nyrer, speildeksler, og resten av lista? Kan jeg kjøpe vanlig w5w skiltlyspærer bare i LED, eller får jeg feilmelding da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Har møtt på deg et par ganger alt tror jeg! Alt av småting lønner seg å kjøpe på ebay om du har mulighet til det, tenker da på nyrer, speildeksler etc.. Gi gjerne beskjed om du får tak i xenon til angeleyes, sliter med at vanlig LED ikke syns i dagslys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Så bilen din i posten din. Er det du som har takstativ? Møtte en ved østfoldhallen i stad som jeg så tittet litt, nice bil! Okei, ja har det, skal prøve å se der da Xenon til angeleyes har jeg ikke sett noe sted, bare tenker meg det ville sett mye bedre ut enn sånn det er i dag. Spørsmål: Hva er pæra i den innerste angeleyes-rundingen til? Den mot nyrene. Nær- og fjernlys er jo i den ytterste ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Digger denne farge kombinasjonen, terra interiør og alpinhvit bil! Gratulerer så mye med herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Pen bil..Digg interiør. Hvordan er diesel forbruket ditt da?,bruker den mye suppe eller? Jeg syns ikke min 118d er gjerrig på drivstoff, heller det motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Grattis med knallbil! Kjører selv 1'er så, begynner å bli endel nå! Du har h8 pære i de innerste ringene (de som lyser sterkt om dagen om du kjører på "Auto-lys" Disse får du xenon til ja.. Ligger på ebay I think. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Så bilen din i posten din. Er det du som har takstativ? Møtte en ved østfoldhallen i stad som jeg så tittet litt, nice bil!Okei, ja har det, skal prøve å se der da Xenon til angeleyes har jeg ikke sett noe sted, bare tenker meg det ville sett mye bedre ut enn sånn det er i dag. Spørsmål: Hva er pæra i den innerste angeleyes-rundingen til? Den mot nyrene. Nær- og fjernlys er jo i den ytterste ringen. Min med takstativ ja, prøver å få tak i vindavviser til å ha foran nå også.. Stativet blir så høyt over taket på en måte, ser litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Takk for hyggelig kommentarer Gleder meg til å få tona vinduene på tirsdag! Så den H8-pæra lyser opp AE? Robbern: Da var det deg jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå