Gå til innhold

E34 525TDS rep objekt selges. Godkjent senka


Haakjin
 Share

Anbefalte innlegg

Selger nå en E34 525tds fordi jeg orker rett å slett ikke ett prosjekt til. Må fortsette på E28n.

Er diverse rust og motoren trenger ny toppakning, kupevifta fungerer ikke. Ellers så er bilen overaskende bra. Gått 199 k

Angående pris er det 9000 eller bud.

Send pm om mer info, eller spør her.

59vgtwhg29udgfzyodt6.jpg

4iujbh4c23irana60kr1.jpg

d4mo0b8l6h1anm6s6i9h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...toppakkninga er gåen, men den har ikke gått mer en 199k? den lurer jeg litt på gitt.

Er visst en svakhet på disse motorene rundt 180 k har jeg hørt da. Men det som er , er at bilen har gått 199 k. Men kan ikke garantere at motoren har gått det, mtp at det er en ombygd en fra 520. Men når det blir luft i systemet og mye trykk, er det fort det blåser over en toppakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt opp til flere tds`er jeg nå, og dem går som regel langt før det skjer no, den ene jeg hadde gikk 550k før pakkninga gikk ;) men det er klart, din bil er ombyggd og vet ikke km,ergo så kan den ha gått et stykke, men hvorfor ble luft i systemet? har jeg aldri hatt problem med. det må også nevnes at disse motorene er ikke så dårlig som noen skal ha det til, er en myte dette med toppakningen. den største svakheten på disse er dieselpumpa, utover det så er det faktisk slitesterke motorer :)

Hadde jeg ikke hatt så mange tds`er, så skulle kanskje ha slått til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt opp til flere tds`er jeg nå, og dem går som regel langt før det skjer no, den ene jeg hadde gikk 550k før pakkninga gikk ;) men det er klart, din bil er ombyggd og vet ikke km,ergo så kan den ha gått et stykke, men hvorfor ble luft i systemet? har jeg aldri hatt problem med. det må også nevnes at disse motorene er ikke så dårlig som noen skal ha det til, er en myte dette med toppakningen. den største svakheten på disse er dieselpumpa, utover det så er det faktisk slitesterke motorer :)

Hadde jeg ikke hatt så mange tds`er, så skulle kanskje ha slått til ;)

Okeiokei ;p Hehe , helt ny på dette ;p Målet mitt var å fikse en billig bruksbil, men blir rett å slett for mye å gjøre for meg, har en e28 jeg må bli ferdig med. Er utolmodig. Lappen snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, var selv ivrig den gang jeg tok lappen også, begynner å bli en stund siden ;) er litt jobb å bytte toppakkningen på tds motorene dessverre, da man trenger litt spesialverktøy. men utenom det så er det ikke noe hokuspokus.

Men er den godkjent ombygget foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, var selv ivrig den gang jeg tok lappen også, begynner å bli en stund siden ;) er litt jobb å bytte toppakkningen på tds motorene dessverre, da man trenger litt spesialverktøy. men utenom det så er det ikke noe hokuspokus.

Men er den godkjent ombygget foresten?

Okei, skulle gjerne hatt tid og ressurser selv for å skiftet toppakning, artige biler disse tdsene ;p Ja, godkjent i vognkort det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, joa, men har en mercedes 290tdt som jeg sliter med også, er bruksbilen, så må nok prioritere den først, har ikke penger til alt vettu :( men er du interessert i bytting så blir det noe annet ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...