Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har problemer med sin PPC tuning ifra BSR, så langt vet jeg om fire personer som har hatt problemer med denne, de fleste har problemer med at motoren stopper når den blir kjørt hardt i DS modus. Feilmeldingen som kommer opp er motorlampe, med beskjed: reduce engine power.

For å få fikset det må bilen stoppes og startes igjen.

Ikke noe stort problem, men veldig irriterende da de tar over 8000kr for programvaren sin, å da burde den iallefall fungere i alle moduser og pådrag.

Setter pris på om dere skriver her, eller sender meg en PM med navnet deres slik at jeg får flest mulig opp imot BSR.

Hvis noen har vært å lest ut feilmeldingene slik at de vet hva som har trigget motorlampen setter jeg også pris på å få vite hvilke feilmeldinger de får.

To av de jeg har hørt om har fått opp melding pga utslippsensor har lest for "høyt" nivå.

De bilene det er snakk om så langt er 525da facelift. (orginalt 197hk)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har du noe nytt å komme med i denne prosessen med BSR.

Hva har BSR Norge sagt til deg?

Noen som har värt på feilsöking hos BSR?

BSR Support må väre tidenes dårligste for min del i allefall. De sier de aldri har hört om problemet.

Skrevet
Har du noe nytt å komme med i denne prosessen med BSR.

Hva har BSR Norge sagt til deg?

Noen som har värt på feilsöking hos BSR?

BSR Support må väre tidenes dårligste for min del i allefall. De sier de aldri har hört om problemet.

BSR skylder på bilen.

De mener at det ikke har noe med deres programvare å gjøre.

En kompis av meg reiste til GS bildeler, med sine diagnosekoder. Han spurte de hva som gjorde disse feilene og at han ville ha de utbedret. GS kom med den konklusjonen at det ikke var noe galt med bilen, men programvare.

Det BSR da svarte var at han skulle vurdert å reist til ett mere kompetent verksted.

BSR sin support suger mildt sagt.

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...