TIF Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hei, Tenkte jeg skulle skifte olje/filter på bilen min og lurte på om noen har et verksted i Ålesundsområde å anbefale når det gjelder service/pris osv... Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Pass på at den får TWS MOTORSPORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Yes, TWS skal den få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Hør med "Doffa" her, driver jo grom verksted der oppe han viewtopic.php?f=11&t=186775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Tenkte å tipse om doffa jeg å vet ikke om jaro bil tar service jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 heller agip enn castrol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 "doffa" på gmg service tar service for jaro bil ta deg en tur dit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Yes, TWS skal den få! PASS PÅ AT DEN FÅR AGIP 10w/60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Yes, TWS skal den få! PASS PÅ AT DEN FÅR AGIP 10w/60 for første gang er jeg faktisk enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Pass på at den får TWS MOTORSPORT! Kjører det på 518i'en, en performancemaskin trenger jo tross alt olje som fikser turtallet. (akkurat det med turtall er ikke kødd,jeg bruker bilen min) Fordelen med TWS-olja er at den motvirker lekkasjer og svetting også. (men Agip-olja gjør nøyaktig samme jobben noen hundrelapper billigere.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 AGIP?? E46 m3 skal ha castrol TWS olje. (tilegnet spesielt for ///M motorer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 MOTUL 300V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 AGIP?? E46 m3 skal ha castrol TWS olje. (tilegnet spesielt for ///M motorer). Ja, selvsakt. Fordi BMW får betalt av Castrol for å skrive det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Takker for svar, jeg får vell kontakte GMG da... Angående den oljen så tror jeg at jeg går for TWS siden BMW anbefaler det, men den Castrol EDGE er det den "nye" TWS'en? Kunne evt ha prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 etter å ha helt castrol TWS på min motor så skal jeg ALDRI gjøre det igjen.. den går pr dags dato MYE finere med biltema sin olje... sorry for å si det, men er nok som larsen skriver att castrol får nok endel penger av bmw for å skrive det på etiketten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå