powerfulglenn Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Jeg knakk en bolt i rammevangen ? Der man fester traversen forran Er 2 skruer på den ene siden så det blir 4 skruer tilsammen Men når jeg skrude ut den siste så satt den ikke så fast men den knakk :S Så er en liten tapp ut.. Hva gjør jeg ? Må jeg borre opp og gjenge opp på nytt? Har begrensa tid på meg... Så pliis hjelp meg!
danny91 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 kan enten bruke grisepikk, eller sveise på en skrue og bare skru den ut. eller så er det bare å begynne å borre;)
joachim sørlie Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 grisepikk eller og borre er vell det beste..
Horcas Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Grisepikk fra biltema fungerte gull sist jeg knakk en bolt..
powerfulglenn Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Hva var Grisespikk igjen ? Noen sier at det ikke er bra å bruke det :S
Marius_e30 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 eller links bor, et lite tips jeg snappa opp for en liten stund siden
oddeinarr Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 sveis på en liten bolt fast i ei pipe som du igjenn sveiser fast i den knekte bolten, da kan du bare sette skralla rett på og bare skru den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå