MrStåle Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Har et lite problem. Skal bytte stabstag ledda (lenkarmene) på bilen. Har bestilt Meyle heavy duty stag som er 23,1mm. Dette er standard lengde på E36 M3 stag. Men de passer ikke på min. Mine som står på er 16mm. Setter eg på de nye så kommer de til å ta i bærearm ved kjøring. Noen som ar vert borti noe slikt? Feil stabstag på bilen? Skal ikkje være forskjell på vanlig M3 og M3 cab? Bilen er godt senket.
baremats91 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 16mm syntes jeg hørte lite ut til å være en original lenkearm hvertfall, regner med det er bak når det er så korte, spørs om du, eller forrige eier monterte kortere stag pga senking.
MrStåle Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 16mm syntes jeg hørte lite ut til å være en original lenkearm hvertfall, regner med det er bak når det er så korte, spørs om du, eller forrige eier monterte kortere stag pga senking. Er nok forrige eiger som har montert det. Men kor får eg tak i disse armene da? Er vell flere med senka M3 her som kan svare om de må ha kortare eller om det bruker originale lengder? (23mm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå