torbfer Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Hei i dag oppdaget eg at de rister og slår under passasjer/ midtkonsoll /fører på min BMW 540 ia. De kommer av og til, spessielt viss du stopper i ein bakke å trør flatt.. du ser de riste i sete og midtkonsollen og kjenner de slår.. Har vore under og sitt men har kje hatt tid til å gjort noe meir i dag, å du ser jo ikkje noe under der eksosen er jo i veien. Men frykter de kan være festene til automatkassen? Eller foring til mellomakslingen ? Noen som har tips? Eller har opplevd dette? Kom med innspill og tips:)
StianLgs Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Opplevde dette da festene til opphenget bak røk og mellomakselen tok borti og ble slitt slik at det ble kast i den. Så som du sier, sjekk fester og lager. Ristingen kommer nok garantert fra mellomakselen
KalMar Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 hardykobling. Gummi saken som "kobler" sammen mellomakslingen og kassa. mellomaksel opphenget. Den som holder mellomakslingen på midten. Løse skruer i drivlinjen kan også lage slikt krøll.
bmw cab Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Kan faktisk også være pga kast i skiver og kast i felger
torbfer Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Kan faktisk også være pga kast i skiver og kast i felger Kan være men de tviler eg egentlig på.. Kjennes ut som de slår godt oppi, trur de er mellomakslingen.. Men takker får svar
torbfer Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Slår Ganske kraftigt ser du, ser sete å midtkonsollen vibrerer godt og kjenner de slår..
aambakk89 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Dekk og felger vil du igrunnen ikke merke under gasspådrag med mindre de er løse. Mellomakslingen har jeg også trua på.
aambakk89 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Dekk og felger vil du igrunnen ikke merke under gasspådrag med mindre de er løse.Mellomakslingen har jeg også trua på. Lageret på midten , da får hele mellomakslingen sleng
torbfer Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 er dette de lagere på mellom akslingen ? http://www.ecstuning.com/BMW-E34-540i-M ... t/ES48598/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå