Arimanni Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Sitter og leser litt om E28 og eventuelt ombygging av desse bilene. Har lenge vurdert eit evigheitsprosjekt av eit eller anna slag, og har i seinare tid sett litt vekk fra E34 ettersom eg rett og slett begynner å bli drit lei dei bilene Ser meg litt rundtom etter ein ok E28 uten for masse skader/rust i karoseriet men det viser seg å vere vansklegere enn eg trudde Iallefall, eg prøver å finne ut om det overhode er sjangs å få ein 520 ombygd til M5 med M88 motor? Ser at det er forskjell på karoseriet som vart levert til dei (iflg bmwfans.info). Sånn som eg forstår så var det samme karoseriet til 520, 524d, 525, 528i, 535i og M535i. Men når det kommer til M5 får eg kun opp M5 med motorkoden S38, men rekner med dette er US modellen (får ikkje opp EU modellen). Men det som forvirrer meg meir er at eg ser at noen E28 karoseri vart også brukt på 518 --> 525. Noen som har ei liste over deler som er forskjellig, eller må eg sitte og leite gjennom "kvar" del på bmwfans.info? Tusen takk for alle svar
Morty999 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 m5 har ett eget delenr på karossie pga litt div braketter under bilen til annet stabstagfeste og litt i bagasjen pga batteriet baki. skal du godkjenne som M5 tror jeg du hvertfall må ha karosseri ifra en med m30 motor i, ellers kommer du til å slite med vekt problem desverre.. e28 m5 kom med både M88 og S38b35 motoren, men "euro" modellen kom som oftest med M88.. ps: jeg har en nyoverhalt M88 med getrag 262CR kasse til salgs om du er intr =)
Arimanni Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Takk for kjapt svar! Har du noen ide om det er ein stor opperasjon å forandre på dei brakettene under bilen? Reknet med at det måtte vere ein M30 motor ja -.- Sliter litt med å finne vekten og vektfordelingen på bilen. Får lese litt rundt og ta ein samtale med biltrangsynet før eg går ut og handler noko. ps: jeg har en nyoverhalt M88 med getrag 262CR kasse til salgs om du er intr =) Har vert og sjekket den ut for noen dager sida Godt å sjå at nokon tar vare på dei EKTE M-motorene. Men vil nok fokusere først på å få tak i ein eventuell bil før eg begynner å tenke på motor
Morty999 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 brakettene under bilen er kun til stabstaget foran og er 4 sveise punkt pr side . hehe.. har du utstyr så har du bytta di på kanskje 1t totalt.. spørs om BT liker att du gjør det, men du kan jo spørre ja må jo ta vare på det som er god motor =)
Arimanni Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 BT liker vel eigentleg ikkje at du gjere noko som helst med ein bil, desverre. Men takk for kjappe svar! Vart litt klokere. Ser at ein M535 ligger ca 30 kg under ein M5, mens ein US utgave av 535i ligger ca 40 kg over M5. Eg får fortsette å sjå litt rundt kva eg finner og ta kontakt med BT ein gong i fremtiden når eg har komme over ein E28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå