hanskr Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Hei lufter intressen for 525'en min da eg har alt for mange bensin biler og ikkje har fått brukt den siden toppakningen vart skiftet. Er m20b25, med abs De er ein 89 mod km tellaren har kjilt seg på 299996 meiner eg de var - er usikker på kva den eigentilg har gått. Bærer ikkje preg av de. Er bra for rust under - alle jekkfester å sånt fungerer heilt fint. De som er gjort med bilen; Kjøpte den for 15k for 1 år siden med defekt toppakning. - Skifta toppakning - Strekkbolter - Vannpumpe - Reg reim med stammer - skifta cluch og trykkdisk - skifta utløyserlager - skifta baklykter - skifta slave sylinder - skifta clutch hoved sylinder ( fjæra på clutch pealen e litt slapp) men slurer ikkje - skifta lenkarmer foran - skifta simmiring på veiv, mellom girkasse og motor - skifta olje og filter -skifta tennplygger - skifta mellomaksel med ny opplagring - skifa panser og bakluke pg av bulk ( de som står på er svart no) Negativt; - tomgangsregulatoren er litt ustabil - om ein banker på den så kommer den i gjenn - felgane som står på treng nåkk balansering - kupe vifta går ikkje ( har laga klart rele) Vart eu godkjent i begynnelsen av juni Selges som rep objekt Pris; Første mann me 20k får den !! da taper eg ein god del - men må bare ha den vekk Er også intresert i innbytte i e34 tds med mellomlegg fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 dette er 12 ventileren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 dette er 12 ventileren ? Ja de er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 disse motorene er jo vel kjent for denne intense tikkingen fra ventilene, hvordan er det på denne ? har selv hatt 4 12ventilere, og hatt samme problemet med alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Noe spesielt som er gale med denne? gjerne litt flere og bedre bilder Veldig interressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 disse motorene er jo vel kjent for denne intense tikkingen fra ventilene, hvordan er det på denne ? har selv hatt 4 12ventilere, og hatt samme problemet med alle vill ikkje sei att den tikker noko serleg- har no ein eksospakning som lekker ( kjøpt nye) så den tikker jo ventilane er justert på 0,20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 nei de skal de ikkje væra bortsett fra tomgangs regulatoren og att spedoen har kilt seg ( men tripptell funker) å som sakt ein eksos pakning som lekker ( har kjøpt nye men ikke fått montert skal sjå om eg fåt til litt betre biler - nåkke spesielt du vill ha bilder av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Tja bilder nærmere bilen, kanaler, interiør, motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 De skal eg klare å fikse, men blir ikke før over helga da eg ikkje er der bilen står no kan og nevne att nokon har gått rundt bilen å stripa den opp med nøkkel :S so lakken e ikke den beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Okei, høres meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 disse motorene er jo vel kjent for denne intense tikkingen fra ventilene, hvordan er det på denne ? har selv hatt 4 12ventilere, og hatt samme problemet med alle vill ikkje sei att den tikker noko serleg- har no ein eksospakning som lekker ( kjøpt nye) så den tikker jo ventilane er justert på 0,20 på både innsug å eksos ? mente det var 0,20 på sug og 0,25 på eksos. mulig jeg tar feil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 disse motorene er jo vel kjent for denne intense tikkingen fra ventilene, hvordan er det på denne ? har selv hatt 4 12ventilere, og hatt samme problemet med alle vill ikkje sei att den tikker noko serleg- har no ein eksospakning som lekker ( kjøpt nye) så den tikker jo ventilane er justert på 0,20 på både innsug å eksos ? mente det var 0,20 på sug og 0,25 på eksos. mulig jeg tar feil her etter autodata skal de være 0,25 på begge deler - men har fått bedskje att 0,20 er betre da de slir litt ut over tid og der med blir 0,25 etter kvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 har da fått tatt bilder i dag men finn ikke kabelen te htc'en so får låne ein i måra -- da kjem bilda !! beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Nye bilder bilde av hærverk bilder av alle hjulbuer kanalen venstre foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå