Quattropower Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Står her enda denne bilen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Er ett godt utgangspunkt for de fleste planer, Rust kun i fals på en hjulbue. Gearkasse går bare i R. Motor stopper plutselig, men startes igjen med engang. Noen ganger vil ikke bilen starte, men plutselig(uten å ha gjort noe som helst) vil den starte noen timer senere. Anyhow link: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1355256 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriktande Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Kor står den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Har overhalt kasse til deg, 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 ..er bilen solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 om ikke bilen står langt oppe i nordnorge kan eg hente denne for vrakpant. om den ikke er solgt, ser annonsen er gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei, har du 7`ern enda??..da kjøper jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå