Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :) har en nybygd 323 turbo(m20) motor som jeg tenkte jeg sku selge, har handla en 325 turbo så da trenger jeg ikke den andre motoren. motoren er nyoverhalt med alt av lager og pakninger osv. neddreide stempler, nyslipt blokk og topp.

nå så sitter det 2.8 innsug og dyser på den(m30b28).. men har noe anna som kan følge med.

alt som trengs følger med så bare og sette nedi og tut og kjør! :)

t3/t4 turbo, god for 500hk, ekstern wastegate,(følger med div fjører), intercooler, alt av rør, og slanger ferdig tilpassa e30 :)

selges til høystbydene! bilder kommer i morgen!

følger også med en 325 bunn, 325 topp og 6 neddreide 325 stempler!(m20) :) kom med bud!!!

Skrevet

finnes da strengt tatt ikke m20 2,8l.. Største er vel 20b25 men det fines en type som heter 2,5E og den er 2,7 liter. men den er jeg rimelig sikker på at har samme innsug som m20b20.

Skrevet

For min del så kan det godt hende det passer, men det har en totalt annen utforming, ei heller mer optimalt. Derfor jeg stusser

Skrevet

har du sammenligna lengden på en m20 topp og en m30 topp? m30 er både lenger og har større avstand mellom innsugskanalene. er nok et vanlig 323/325 innsug du har, evt fått ett m30 som du ikke får brukt.

Skrevet

Lurer nå litt på hvilken T3/T4 turbo med intern wg som er god for 500hk på m20..? Og hele greia toppes med m30b28 dyser som greier max 200hk? Samt innsug som overhodet ikke passer på en m20 topp..

Siden denne er "tut og kjør" klar så lurer jeg på hva som er gjordt med styreenheten?

Skrevet

Wg er ekstern om du klarer å lese.. Det kommer vell litt an på det ve.. De dysene klarer nok mer enn 200.. Mulig innsuget ikke passer. Det har vell ikke noe og si. Men trur du begynner og gå litt offtopic. Hvis du bare skal klage så kan du reise hjem te mordi og klaga! Det er en salgstråd. Ikke en tråd som du skal syte over at jeg bomma på et innsug.. Osv. Er du ikke intr så hold heller kjeften din lukket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...