hermanoo90 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Synes det er jammen meg på tide at Bimmers får sin egen Formel 1 tråd! Hvis det er en der, så har jeg ikke sett den ihvertfall, ergo så finnes det kanskje en med ALT for lite aktivitet! Er det noen som følger med på Formel 1 her i det hele tatt`? Skriv laget/sjåføren du heier på, hvor lenge du har fulgt med, og hva du synes om sesongen hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Synes det er jammen meg på tide at Bimmers får sin egen Formel 1 tråd! Og det nesten to år etter at BMW trakk seg ut av F1 Selv er jeg McLaren-mann og har Hamilton som min favoritt. Jeg følger også GP2 og der har jeg Sam Bird som favoritt. Siden han er brite har jeg håpet på at han etter hvert kan erstatte Button i McLaren, men det kan se ut som han heller vil havne hos Mercedes dersom han får seg et sete i F1. Helgas runde i Belgia blir uansett veldig spennede. Spa er alltids en morsom bane, og er heller ikke ille at McLaren før ferien så ut til å ha tatt et stort jafs ut av det teknologiske forspranget Red Bull har hatt den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 YAY! Der har vi en som ser på Formel-1! Dette blir bra Ja, selvom BMW har trukket seg så kan det være BMW entusiaster som fortsatt følger med på Formel-1 sirkuset Jeg liker òg Mclaren teamet og har Hamilton som favoritt. Liker hans aggressive kjørestil, og holdning i bilen. Liker han offtrack og på intervjuer osv. GP2 har jeg ikke fulgt med på dessverre. Ellers heier jeg på schmunacher i mid-field bare for gode gamle dagers skyld! SPA er en underholdningsbane som har mye å by på så jeg gleder meg. Jeg skriver det nå: det er ikke lov å poste resultater osv på denne tråden før en uke etter hendelsene, så slipper vi å skrive resultater som folk har gått glipp av. Ellers kan man skrive ``spoiler alert`` med gigantisk skrift som overskrift før sin tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berget93 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Følger og med på F1. Der hamilton er favoritt sjåfør, favoritt banen er monaco og det har det vært siden jeg bynte og se på F1. Når er løpet på søndag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 kl 1400 er løpet. noen som har tips på hvor man kan se LIVE med BBC england coverage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå