kristols Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Hei godtfolk! Jeg har endelig fått ut fingeren for å få bilen min godkjent ombygd. Byttet motor fra en M40B16 til M44B19, byttet bremser forran, bakaksel bak (skiver), og har satt på større stab-stag bak og forran - i tråd med råd fra folk her inne som har gjort tilsvarende ombygginger. Har søkt Vegvesenet om ombyggingstillatelse - har fått medhold, papirer og hele faderullan. Jeg har forstått det slik på andre ombyggingshistorier her inne, at dersom man har papirer fra et verksted om at de har sjekket alt, går det meste med Vegvesenet feiende flott. For at Bavaria (Stavanger) skal kunne skrive en dokumentasjon på at alt er gjort etter boka, trenger de en liste over hva som må byttes for at min 316 skal matche en 318is lik den som rullet ut av fabrikken for "noen" år siden. De kunne ikke svare meg på hvor jeg kunne få fatt i en slik liste, men det håper jeg noen her inne kan være behjelpelige med? Hvor kan jeg få tak i et slikt papir? Må jeg skrive ut hele ETK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå