Bellen Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Heisann har fått eit lite problem med bilen min. Den har begynt å spore noko voldsomt frå side til side når eg kjører ned i hjulspor. Og når eg skal svinge i ein sving i 80-90 km/t, så skal det veldig lite rattutslag til for at bilen svinger veldig mykje og antiskrensen slår inn likavel eg ikkje får hjulskrens. Dekktrykket er korrekt men framhjula er en del slitt, men skulle ikkje tru at slitasjen kan forårsake dette. Eg har tross alt kjørt med utslitte dekk før uten at eg har merket dette. Nokon som har nokon formeining om kvifor dette skjer? Eg har ei lita formeining om at foringene er utslitt, men skal den kunne spore så mykje på grunn av utslitte foringer?
gullsakar Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 er vel veldig forskjellig på dekkprodusent.. noen sporer mye når slitt og noen mindre.. noen også mye selv når helt nye.. min e46 drar veldig til ene siden og sporer også endel samt risting i ratt.. hører gjerne om du finner ut noe:)
aigin Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 http://www.optimumautoparts.com/517-645 ... ushing.jpg
Bellen Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Ja.. Det er desse foringane eg har til misstanke som er utslitt. Eg sjekka desse foringane med eit brekkhjern når eg skifta over frå vinter til sommarhjul tidligere i år. Då virka det som om desse foringane var veldig myke. Skal det vere mykje bevegelse på bærearma ved desse foringane? Eg trur eg kunne bevege bærearma en halv centimeter i diameter inni foringa uten å bruke noko spesielt mykje kraft. Eg skal få bilen på bukk i løpet av helga og få sjekka dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå