thomascr Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 hei! hvordan finner jeg lakk koden på min e46 når det ikke står på dempertårnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 På min F10 står lakk koden også mellom dørene på pasasjer siden. Du får den også om du ringer en BMW forhandler og gir dem vin nummeret på bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 På min F10 står lakk koden også mellom dørene på pasasjer siden. Du får den også om du ringer en BMW forhandler og gir dem vin nummeret på bilen din... Takk for svar! hmm, mellom dørene, de må jeg sjekke Vet om forhandleren, men han har stengt nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Den kan også stå i service boka eller På utstyrslista som bruker å være stifta fast under baksetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå