DreRacing@ Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 hørt noen rykter om at det skal befinne seg en m3 med 4x4 fra e34 og m-motor i jessheim traktene, noen som veit noe om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Er vel en kompis av Audun Carstensen ettersom jeg husker. Og det var vel bare en vanlig iX med S50 turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 bilder, film??? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Det er en brun IX med S50 og turbo ja. Fin bil og hyggelig fyr som eier den. Er nok å se på Gatebil i sept, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 har hørt mye om at IX kasser og slikt tåler nada trimming jeg... har hatt gjort no spesielt eller er det myte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Sist jeg så den så sto den på Volvo på Jessheim. Denne er utrulig strøken Eieren jobber som mekaniker der. Han har ingen tråd her inne så vidt jeg veit. Husker han dreiv å surra med ledningsnettet når jeg var der. Fargen er ubeskrivelig fin til å være brunaktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Husker at Leif Nilsen (tidligere eier av Gatebil) hadde en E30 M3 rallybil (prosjekt) han hadde planer om å bygge om til 4x4 for noen år tilbake. Om det ble gjort eller ikke vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Husker at Leif Nilsen (tidligere eier av Gatebil) hadde en E30 M3 rallybil (prosjekt) han hadde planer om å bygge om til 4x4 for noen år tilbake. Om det ble gjort eller ikke vet jeg ikke... Det er vel den bilen Jarmund bygger på nå det !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 4x4 E30 hadde vært moro det. En fyr borti øst-blokken rev ned en Skyline R34 og flyttet hele drivverket over i E30n og satte turbomata S38 i Det er vel mest framdiff og drivaksler som er den umiddelbare svakheten på E30... E34iX deler er mer robuste, og burde brukes så langt det går. Ingenting hadde vært råere enn å lage en E30 4x4 rørramme-utgave av rørrammebil slik KRB har, i BMW ånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 dt stemmer det ja.. det er ikke en orginal e30 m3, utgangspunktet er en vanlig e30 som er kostet på en GOD del kroner.. s50turbo med deler fra e34 ix,e30 ix, e36 m3 +++ ser ut til å gå meget godt! bygde denne etter han solgte e36 m3 turbo han hadde for en stund siden, gikk meget godt den også! überstrøken bil den e30'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Så den på gatebil 4x4 m3 look iallefall med gåene drivledd. 4x4 er jo noe søppel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Er en IX han har bygd på, så ikke vanlig E30 nei. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 m3 look? m3 skjermer da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 så ut som den var bygd om med org bmw deler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 m3 look? m3 skjermer da eller? Ja, ser helt ut som org M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå