Gå til innhold

e30 m3 4x4 i norge?

DreRacing@
 Share

Anbefalte innlegg

Sist jeg så den så sto den på Volvo på Jessheim. Denne er utrulig strøken :) Eieren jobber som mekaniker der. Han har ingen tråd her inne så vidt jeg veit.

Husker han dreiv å surra med ledningsnettet når jeg var der. Fargen er ubeskrivelig fin til å være brunaktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at Leif Nilsen (tidligere eier av Gatebil) hadde en E30 M3 rallybil (prosjekt) han hadde planer om å bygge om til 4x4 for noen år tilbake. Om det ble gjort eller ikke vet jeg ikke...

Det er vel den bilen Jarmund bygger på nå det !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x4 E30 hadde vært moro det. En fyr borti øst-blokken rev ned en Skyline R34 og flyttet hele drivverket over i E30n og satte turbomata S38 i :)

Det er vel mest framdiff og drivaksler som er den umiddelbare svakheten på E30... E34iX deler er mer robuste, og burde brukes så langt det går.

Ingenting hadde vært råere enn å lage en E30 4x4 rørramme-utgave av rørrammebil slik KRB har, i BMW ånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dt stemmer det ja.. det er ikke en orginal e30 m3, utgangspunktet er en vanlig e30 som er kostet på en GOD del kroner.. s50turbo med deler fra e34 ix,e30 ix, e36 m3 +++

ser ut til å gå meget godt!

bygde denne etter han solgte e36 m3 turbo han hadde for en stund siden, gikk meget godt den også!

überstrøken bil den e30'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...