Markuse30 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Godkjent ombygt 520/M5 91 mod. selges grunnet kjøp av nyere bil. bilen er bra, proft ombygd i 2004. vil se interessen er noen int. så blir det sendt over bilder på mail. Pris er ca. 120000. eller bud. skal bort før vintern. ved seriøst bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Et lite tips, jeg er på utkikk etter noe sånt som dette, men jeg mister interessen med en gang når det ikke er bilder, ikke står om det er sedan eller touring osv osv. Når man i tillegg kun kan sende pm, ikke ringe, pga manglende tlf nr, da får du ikke mange "seriøst" interisserte. Men dette er jo meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Et lite tips, jeg er på utkikk etter noe sånt som dette, men jeg mister interessen med en gang når det ikke er bilder, ikke står om det er sedan eller touring osv osv. Når man i tillegg kun kan sende pm, ikke ringe, pga manglende tlf nr, da får du ikke mange "seriøst" interisserte.Men dette er jo meg da +1. Er denne svart/blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Ring 46662392. Jeg skjønte ikke hvordan man la til bilder. Derfor jeg ikke la ut bilder. Men har dem på pc så kan sende på Mail. Ok.? Bilen er sedan i en pen dyp grønnfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Hei! Kan du sende bilder av bilen til: rasmus_p4@hotmail.com ? Km stand på chassi og motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Chassi som er av 520. Hadde gått 90 ved ombygging. Nå ca 100. Motor og resten fra m5 har gått 234000. Sender deg bilder senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 bytte i e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Ja, spørs jo på stand men. E30 er alltid interesant. Hvor bor du? Send bilde på markus_aprilia@hotmail.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Skreia. I Oppland fylke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå