ronny87 Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 hei selger då en ny rieger bakrutesenker til e34 som er nylakkert i diamantsvart så denne er strøken og hvis noen har samme fargen på bilen sin så er det bare og hive den rett på så sparer du pengene på og lakken den og ca 1000kr på lakkverksted=)
ronny87 Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 hmm nei kjøpte den for 1000 då pluss lakk så ser for meg 600 for den ihvertfall=)
KnutNilsen Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 hei selger då en ny rieger bakrutesenker til e34 som er nylakkert i diamantsvart så denne er strøken og hvis noen har samme fargen på bilen sin så er det bare og hive den rett på så sparer du pengene på og lakken den og ca 1000kr på lakkverksted=) ossen nr på diamantsvart?? kan vere den passer rett på min
ronny87 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 nr ??? tenker du fargekoden?? så lenge du har diamantsvart så er det samme bare. koden er tre tall så står det diamantsvart men er bare en fargekoden med diamantsvart med flere alternativ og det er plukket ut får den bilen eg hadde, men hvis du har diamantsvart så funker den nok fint på din litt forskjell er det sikkert men det er ikkje lett og de på bakruten uansett, og hvis du får lakket noe til en gammel bil så treffer ikkje man 100% uansett=)
KnutNilsen Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 nr ??? tenker du fargekoden?? så lenge du har diamantsvart så er det samme bare. koden er tre tall så står det diamantsvart men er bare en fargekoden med diamantsvart med flere alternativ og det er plukket ut får den bilen eg hadde, men hvis du har diamantsvart så funker den nok fint på din litt forskjell er det sikkert men det er ikkje lett og de på bakruten uansett, og hvis du får lakket noe til en gammel bil så treffer ikkje man 100% uansett=) Okei, tenkte på fargekoden ja.. Takk får grei info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå