Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vurderer å bygge om midtkonsollen på 740'n, og bygge om til 16:9 navigasjon. Pr i dag er det ingen navigasjonsenhet, kun org kjørekomputer, cd-veksler og kassett-spiller..

Er det noen som har gjort dette før, og vet sånn noenlunde hva jeg bør huske på?

Evt, er det noe vits i det hele tatt og bygge om?

Skrevet

Takk, den kan nok bli nyttig ja! Überstrøken 7'er du har! :D

Når du bestilte ettermonteringssettet, hvilken pris havnet du på da, uten skjerm navicomputer og radio?

Skrevet

Hei Det kabelsettet du bestilte fra Tyskland , er det i fra skjerm/spiller foran og helt bak i bagasjerommet?Passer dette på den skjermen som 4.3 tommer? På forhånd takk

Skrevet

Ja settet inneholder absolutt alt du trenger av monteringsdeler og kabler. Det du trenger i tillegg er monitor, navikomputer ( nb! Mk3 eller mk4) og radio (bm24 eller bm54). Anbefaler også videomodul, men den er ikke nødvendig for å få dette til å fungere. Og ja, du kan bruke en 4:3 monitor :wink:

Skrevet
Ja settet inneholder absolutt alt du trenger av monteringsdeler og kabler. Det du trenger i tillegg er monitor, navikomputer ( nb! Mk3 eller mk4) og radio (bm24 eller bm54). Anbefaler også videomodul, men den er ikke nødvendig for å få dette til å fungere. Og ja, du kan bruke en 4:3 monitor :wink:

Siden jeg har liten erfaring med navigerings-systemet, må jeg nok bare spørre hva som er forskjellen på navikomputer mk3 og mk4, samt radio bm24 og bm54? :roll:

Skrevet

Søk litt rundt på ebay.de etter "bmw mk3", "bmw mk4", "bm24" og "bm54", så ser du forkjellene. Mk4 er nyere enn mk3 selvfølgelig og er dvd basert i forhold til mk3 som er cd. Bm54 er nyere enn bm24. Det finnes 2 typer av bm54. En med runde pinner i tikoblingskontakten og en med flate pinner. Ettermonteringsettet for navi er beregnet for radioer med runde pinner. :wink:

Skrevet
Søk litt rundt på ebay.de etter "bmw mk3", "bmw mk4", "bm24" og "bm54", så ser du forkjellene. Mk4 er nyere enn mk3 selvfølgelig og er dvd basert i forhold til mk3 som er cd. Bm54 er nyere enn bm24. Det finnes 2 typer av bm54. En med runde pinner i tikoblingskontakten og en med flate pinner. Ettermonteringsettet for navi er beregnet for radioer med runde pinner. :wink:

Tusen takk for svar, skal ikke se bort i fra at jeg ble litt klokere nå! Da er det bare å vente på at auksjonstiden går ut, såpass at jeg får bestilt :):applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...