aigin Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Løp å kjøp en boks med Startgass, så lar du motoren gå på tomgang mens du sprayer rundt innsugsmanifoil og slanger rundt der. Skulle turtallet stige litt, så har du en lekasje et eller annet sted.
Oddey Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Merket ikke noe på tomgangen, men fikk meg til å ta ut insugsboksen og se under der, fant en slange med hull i, men hjalp ikke noe på forbruket ser det ut som
Oddey Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Da har forbruket blitt enda høyere ser det ut som, samt bilen fjusker hvis jeg holder gasspedalen jevn på langkjøring, så tror den nesten drukner stakkar, bestiller time til verksted imorgen istede, ser ikke ut som jeg finner feiler så
aigin Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Merket ikke noe på tomgangen, men fikk meg til å ta ut insugsboksen og se under der, fant en slange med hull i, men hjalp ikke noe på forbruket ser det ut som Siden du nevnte feilkode 90, så måte det være lekasje der ja..
aigin Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Da har forbruket blitt enda høyere ser det ut som, samt bilen fjusker hvis jeg holder gasspedalen jevn på langkjøring, så tror den nesten drukner stakkar, bestiller time til verksted imorgen istede, ser ikke ut som jeg finner feiler så fjerne adapteringa på motoren, og pusse ren O2 sonden kanskje
Oddey Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Da har forbruket blitt enda høyere ser det ut som, samt bilen fjusker hvis jeg holder gasspedalen jevn på langkjøring, så tror den nesten drukner stakkar, bestiller time til verksted imorgen istede, ser ikke ut som jeg finner feiler så fjerne adapteringa på motoren, og pusse ren O2 sonden kanskje Hvor sitter adapterringen? o2 sensor er lambda'n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå