martinzahl Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Selger mine m5 replika felger! bolsirkel er 5x120 og innpresset er 35 selger felgene med Nankang ns 2, dekken er kun brukt i 2 måneder da jeg fikk nye felger i vår! selges for 7000kr/pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! visst det er noe du lurere på kan du sende meg en mail: martinzahl@hotmail.no eller ringe meg på nr 97193845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 ingen interesse for disse? Ny pris 6000kr/bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 holder til i tromsø, kan være behjelpelig med frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Felgen må bort innen oktober, kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaamillaa Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 sorry for sent svar, har hatt feil på mail min. på grunn av mange useriøse kjøpere så har jeg dem enda, hvis du enda er interessert så har jeg dem liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 om noen er interessert i felgene så har jeg dem enda, skulle gjerne ha fått de bort så jeg får mer plass i garasjen! nå står de bare og samle støv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 hva blir isåfall frakt til Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinzahl Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 det må du næstn finne ut sjøl, e mange muligheta å frakte dæm på! bil,båt,fly osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå