cHronilogy Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Hey! Må jeg skifte ledningsnett i HELE bilen (altså sikringsboks -> torpedovegg og resten bakover ) eller funker det hvis jeg kun tar med kabler fra motor (følere, coiler, og de til hjernen h.f.) , sitter i rund kontakt v.f. rett ved sikringsskapet edit; e34 91' 2.0 , donørbil e34 93' 2.5 enkelvanos
bmw530i Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 hehe, nei. du bytter bare motornettet. bare hovedkoblinga ved sikringsboksen ja
cHronilogy Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 ahh sweet! ;P , takker! mulig fremtidig problem er vels defa alarm og startsperre men faar ta den da tiden kommer ^^
Bmw Mathias Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Gjorde akkurat det samme tidligare i år. Måtte bytte motorledningsnett, men fulgte med motoren eg kjøpte. Einaste forskjellene er: - 1 stk minus kabel er forskjellige lengde på - 1 stk pluss kabel måtte legge inn til hjerneboksen, da det mangla - 1 stk Stor pluss kabel fra batteri til starter. Det var bytte mellom m50b20 (non-vanos) 91 mod, til m50tub25 (single-vanos) 93 mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå