TrondTollefsen Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Hei. Har nå handlet min første BMW. Ble en 06 E61 535d. Lurer litt på noen ting ang navigasjon systemet i bilen. Har navi professional. Følgte med kart for 2006, men har brent ut 2011 kartet. Dette kartet fungerer veldig bra, men kunne tenkt meg å fått forskjellige POI ikoner opp på kartet, f.eks bensinstasjoner, parkering, hotel. Finner ikke noen måtte å få opp disse ikonene på kartet. Når jeg skal inn å velge f.eks bensinstasjoner, så må jeg søke innefor en gitt rekkevide og så velge en stasjon å navigere til. Er det ingen måte å kunne huke av de forskjellige POI man vil ha på kartet ? Har slått av TMC da jeg leste at man ikke kan ha POI og TMC samtidig. Har jeg for gammel software/firmware for navigasjonen? Noen måte å finne ut hvliken versjon som er installert? Mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Du kan ikke huke av for de poiene du vil ha på kartet, men hvis du går inn og bare søker etter f. eks bensinstasjoner og går rett ut av lista over stasjoner igjen, vil du få opp en poier for bensinstasjoner. Man kan altså bare ha en poi av gangen i kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondTollefsen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Stemmer. Går visst bare ann å ha en POI av gangen. Men men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå