Erlendbn Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Hei Lurte på om noen her inne har erfaring med å oppdatere navigasjonsystemet til e39 (MK I eller MK II). Har lastet ned oppdatering (v32) og brent ut på cd (ImgBurn) med lavest mulig brennehastighet, men bilen vil ikke lese CD-en. Det jeg lurer på er om denne oppdateringen kan brukes på min 97-modell eller om det er noe spessielt jeg må gjøre for å få den til å lese CDen. Har lest mange forskjellige guider, men alle er litt forskjellige fra hverandre og jeg har ikke klart å få det til å fungere. Vedlagt ligger bildet av systemet, vet ikke om jeg har MK I eller II da disse er nokså like (?). Får heller ikke opp noe info om versjon når jeg går inn på settings. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasnesen Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 V32 er vel kun til MK IV (dvd navi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaV8 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Heisan Du skal kunne bruke V32, men det er som du allerede har gjort - brent CD på laveste hastighet. Det er også viktig å påse at CD er brent i "Mode2". Om du har funnet et image ute på nettet, så sjekk at dette er "Mode2". "Mode1" er normalt, men vil ikke kunne leses. Normalt vil du også kunne se versjonsnummer øverst til høyre inne i "Settings". Se mer info her : http://www.xoutpost.com/articles/all-bm ... m-faq.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå