rakett Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Noen som vet om noen gromme E30'er med turbo tilsalgs? Helst seriøst bygd... og helst ikke nesten like dyrt som en Supra mk4 på skilter
rakett Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Hva er planen nå da ? Ikke noe spesielt Men jeg lurer på å prøve noe nytt, og jeg har aldri hatt turbobil, så derfor lurer jeg på det da. Også fikk jeg en liten nedtur med 338en på nye rudskogen på gatebil, det var så godt grep i den nylagte asfalten, så s38en føltes veldig daff akkurat der og da Det spant ikke bra med mindre dekka var glatte. Men, hva mener du Yngve, hva skulle man satsa på ? Hva er morsomt, hva er ikke ?
LarsBMW Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Har en 335i du kan bygge turbo på. Ferdige fester for intercooler fra bilextra. Var m10 turbo i den før M30en ble satt i.
ehrnst Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Du som har forhandlerskilt ragnar. Hent deg en i sverige:)
M3 Yngve Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Ikke lett det der Ragnar, men jeg syns du hadde fint driv jeg. Tror hk, moment, kurve, vekt og ikke minst oppsett på en "god" bil har mye å si. Ved å sette på stivere fjærer, spinner jo E30 letter da. Så er det hvor mye kr du ønker å bruke på dette tullet vi driver med. Får mye bil for lite kr ved å kjøpe Supra, det er en lettkjørt og grom bil, som desverre som E30en, alle har om dagen. De fleste nye biler er tunge, så de må ha litt godt med power, gamle små biler er lette, og man kan ha det gøy med "lite" hk. Old scool jappse er grise tøft, men ikke så lett å få kloa i.
E30 Andreas Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 kjøp bilen min? å bygg turbo på en av 338'ne å ha en i reserve?
rakett Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 sendte deg PM jeg yngve! Fazerfreak: ja, skal vurdere litt. moonshine bilen er jo brutal. Andreas: kan du ikke heller bli med på gatebil med bilen din a ? Så drifter vi i følge og ser hvordan det går ? Og hvis du drifter fra meg så kjøper jeg bilen din Synes ikke det frister å bygge turbo på s38 i e30 skallet jeg! Det blir for tungt, trangt og dyrt under panseret.
venbus Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 viewtopic.php?f=38&t=201777&p=2133890#p2133890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå