e34bmw535i Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kjøpte meg en eisenmann potte til 535en min. Det stod 535 på den og skulle passe til e34. Men på verkstedet så sa de at røra ikke passa i det hele tatt. Så nå må jeg levere den tilbake og få kjøpt meg noe nytt. Noen som har tips til andre merker? Vil ha et gromt effektanlegg! Og lurer på om noen som har supersprint her? Takker for svar!
Markus E30 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Er vel bare å tilpasse litt så passer den sikkert Har du et bilde av "glippen"?
e34bmw535i Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 i følge mekanikeren så var ikke det mulig. Jeg ville tro selv at det da måtte være mulig å gjort noe. Men han nekta, rørene som er på potta peker nedover, og de som sitter i på bilen peker rett fram. Så da måtte vel eneste lørsning vært å kappa røra på potta og sveisa nye? Og det ville vel bare vært dumt, eller? Og har ikke bilde av det nå, bilen er på værtstedet ...
Markus E30 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kommer vel ann på hvor mye ned de står da Må være bedre å tilpasse den andre delen av eksosen enn de som er på potta, men kan jo funke det og
e34bmw535i Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 jupp, men vil ikke begynne å kappe i potta. Men hadde det vært mulig så hadde han vel klart å gjort det. Men rart at den ikke passa ... Gleda meg til å få grom lyd i bmwen! Men nå må jeg bestille noe nytt og vente enda lengre -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå