Gå til innhold

BMW E30 M3 Europameister 88 SOLGT!

bbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikkje dette en 215hk vist det er Ravaglia utgave?

Kom ikkje bare de i 1989?

BMW feiret dominans av sin E30 M3 i 1988 Touring Car sesongen med et begrenset opplag på 148 "Europameister" utgave gatebiler bygget fra oktober til desember det året.

Basert på den vanlige produksjonen M3 med 195 hestekrefter katalysator-utstyrt S14-motor, ble hver malt Macao Blue metallic (250) og de fleste var utstyrt med en Silver utvidet Nappaskinn interiøret med hjem dekker midtkonsollen og spesielle skrå-pleated dørpaneler , pluss M-stripe kunstsilke på alle fire seter.

En komplett Silver Nappaskinn Interiør (inkludert hele dashbordet, hanskerom døren og ratt) var tilbudt som en sjelden (og dyre) alternativet. I tillegg inkluderte Europameister interiør døren terskel plater med "M3" emblemer og en "M" fotplate for sjåføren. En spesiell plakett på midtkonsollen lese "Europameister 1988 auf BMW M3" og ble signert av sjåfør Roberto Ravaglia.

De fleste eksempler på Europeameister var tungt optioned, men ytterligere standard utstyr over det normale M3 følger bare 7.5x16-tommers lettmetallfelger, grønn-farget frontrute stripe og elektriske vinduer.

Bilen er en Europameister utgave, har 195hk og er produsert i 1988, registrert førstegang i 1989 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Denna kunne eg tenkt meg altså. Vil ikkje ha 95 3.0L M3 cab. Rød hardtop.19" tsw. 17" org vinter. Men er ikkje vinterkjørt.

Hei Ståle!

Bilen ble solgt under 24 timer etter eg annonserte den for 215.000kr :)

Så desverre, den er borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna kunne eg tenkt meg altså. Vil ikkje ha 95 3.0L M3 cab. Rød hardtop.19" tsw. 17" org vinter. Men er ikkje vinterkjørt.

Hei Ståle!

Bilen ble solgt under 24 timer etter eg annonserte den for 215.000kr :)

Så desverre, den er borte nå.

Skjønner godt at noen kjøpte den. Håper den blir ivaretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...