///m-power91 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 selger min 325 turbo! bilder ligger på auto db. auto db kode er: 1366061 selger nå min 325 turbo da jeg trenger kroner til litt andre ting. dette er en 1986 moddel coupe med 325 motor med turbo. motor: m20b25 turbo nyslipt veiv nye rådelager nye bærelager neddreide stempler med nye stempellringer nyslipte ventiler kvass kam nyslipt blokk med pyramideringer alt av pakninger og lagre i motor er nytt turbo god for 700 hk sitter mellom 450-500 i den nå. ppf innsug ppf grenerør msd tenningsforsterker haltec datasprut e30 m3 diff 324 tds girkasse 4pukk sinterclutch 325 understell med powerflex bøttestoler turbotimer stoor intercooler motor tåler rundt 600hk men skal du dra noe mer ut av den ville jeg byttet stempler. følger med et sett ekstra neddreide stempler,ekstra blokk og ekstra topp. følger også med en nybygd 323 turbo motor som er god for 450hk. der følger det også med intercooler alt av rør og slanger, grenerør med ekstern wastegate, 2,7 innsug 2,7 dyser, ny turbo, oljekjøler+++ der er også alt av lager og pakninger nytt og det sitter neddreide 323 stempler i den. for bilder og mer info, ta kontakt pr telefon. tenkte meg rundt den prisen som står der men er lov og komme med bud og innbytteforslag. ta kontakt pr tlf!!! 40602537 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Er bilen svensk ? Og hvorfor koster den 43 000 mer nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-power91 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 ja er svensk.. men momspapirer og alt sammen er i orden:) fordi nå sitter det nybygd motor i den. når den lå til 55 var det motor havari, ventil som hadde knekt og rassert sylindervegger og alt.. var ingen ting igjen av stempel eller noe inni der.. så nå sitter det ny motor i den som er nybygd. også følger det med en tubomotor til. derfor 43 tusen dyrere. koster jo og bygge motor også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 tåler neddreide orginalstempler 600hk? EDIT: selge ppf innsuget for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-power91 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Sitter 500i den ca nå og det fikk jeg beskjed om at ikke var noe problem. Men kan jo lønne seg og bytte da:) nei selger ikke utenom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330im Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Hva er det du kunne tenke deg og bytte i ? hvor mange grader er kammen som står i 2,5 litern ? er det turbo kam eller kvass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-power91 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Komme med forslag bare. Litt usikker, kan 45 stemme? Er turbo kam:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå