NSR Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 1996mod BMW M3 3.2 E36 Cab vurderes solgt pga. muligens useriøs kjøper.. Bilen er momset inn fra Sverige, så rattet sitter på riktig side! (Dvs. mye mer brukbare deler sammenlignet med engelsk delebil/donorbil!) Perfekt som donorbil om du skal bygge om en norsk E36 til M3. Kmstand 199 000km, har service hefte som er fulgt et godt stykke (husker ikke helt hvor langt det var fulgt). Hel-elektrisk Cab/tak 2sone digital klima/ac 6trins manuell kasse Ryggesensorer i Bakfanger Mørk Grått Skinn Interiør. Sportsstoler foran med varme 4stk el-vindu Angeleyes lykter Stor kjørecomputer/obc VELDIG lite rust! Kun noen bobler i venstre hjulbue bak Fargen er Techno Violett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 bytte i e30 m3 intressant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Dødt marked for tiden:) M3 jeg har skal bli samlerobjekt hvis ikke jeg får d jeg forlanger. og den står til jeg blir 50+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå