Jauno Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Og da var powerflex fremme også bestilt! Regner med E28'a kommer på hvite skilter rundt juni/juli ^^
Jauno Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Da var det også komt orginal lys fremme! Fikk også litt powerflexforinger i posten idag! Har også kjøpt meg gul-sot til lyktene som skal på etter eu-godkjenninga
Z1 Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Regner med E28'a kommer på hvite skilter rundt juni/juli ^^ 1 juli så er det halv årsavgift.
Jauno Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Netopp! ^^ + Jeg får ikke lappen før i august :/
Jauno Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Var og hentet meg ett panser, ei baklykt, ett ubrukt orginal ratt og mye annet smådill idag også! Ingen bulker på det, men pittelitt rust, men ikke mye 3 kasser med smådill Beklager dårlige bilder ^^
Jauno Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Har da fått bilen opp på bukk, og fant da ut at ett feste fra bakstillingen til karosseriet har løsnet pga rust. Det var også det som eigeren som eigde den før sa var bare "en foring som er gåen". Jaja, ingen grunn til å bære nag over det Fant også ut at han som eigde bilen sist hadde bare smørt godt over rusten med tectyl, som også er ganske kjedelig. Pga det så må jeg sikkert kjøpe 2 nye bærebruer, da de er ganske rustne. Vi får bare være positive Har vært effektiv idag vil jeg si over det jeg bruker å være. Med god hjelp av Alexander og Peter i klassen Bakstillinga blir mest sannsynelig sendt på sandblåsing på mandagen, vi får se Legger sikkert ut flere bilder senere! Her er litt bilder av det som er gjort idag, og litt bilder av bilen under
Jauno Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Lite med oppdateringer her! Den er jo vinterlagret, men har netopp motatt julegaven til E28'en! Håper de blir bra på den! Takk til helland for en hyggelig handel!
A.Ertesvåg Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Skal følge med her ! virker til og bli bra
Jauno Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Var ute for noen uker siden for en liten test-tur før den ble vinterlagret igjen
Pedi Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Gleder meg å se at denne ikke er forlatt i en bakgård! Men vinterlagring sier du? Det er jo nå det er tid for å fikse på den, og gjøre den klar for sommeren!
e30powah Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Som pedi seier vinterlagring? Bruk tida og fiks bilen:) godt Og sjå noken får skikk på bilen, synd eg ikkje fikk gjort den ferdig den gang eg eigde den...
BmOle Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Var ute for noen uker siden for en liten test-tur før den ble vinterlagret igjen [ Bilde ] Gamle felgene mine Blir nok bra den bilen med tiden !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå