Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg fikk starte opp igjen en tråd om prosjektet mitt, begynte for noen år siden, men pga plass mangel og sånt så har det stått rolig veeeldig lenge.

Men nå har jeg fått mer tid, penger og plass, så satser på å bli ferdig i løpet av vintern.

Bilen er en 84 mod 320

Motor er M60B40, lurer på om det er en 93 model. Husker ikke i farten.

Noen skarve bilder, kommer mer.

DSC00244.jpg

04022009617.jpg

2011-08-28181614.jpg

Har skaffet meg manuell kasse fra 530, og ny clutch. Men mangler svinghjul.

med bremser tenkte jeg gå for pedalboks. Da dette skal bli mer en rase/bane bil fremfor bruksbil.

Skrevet

Planene er store :P

Men jeg får ta en ting av gangen, å det er å få dette her kjørtbart :)

Så blir det vel litt grommere deler etterhvert

Skrevet
Hehe! de e bra :)

Ja, må vell få de e å fungere først :) blir de sprut da eller? Motor å gir ferdi tilpassa?

Holder til da?

Nei blir orginalt ledningsnett i første omgang i allefall. Motor å gir skal være i orden nå tror jeg. Men mangler girkasse travers, mener å ha lest att orginal fra e30 passer,men det gjorde ikke min. Noen som vet noe om travers til 8rn?

Skrevet
du vil ikke angre :D

Etter å ha lest tråden din fikk jeg blod på tann :P men nå har du tatt den et steg lenger da ;)

måtte jo det... M60'n ble ras :P hehheh

Skrevet

Dagen i dag startet bra med att jeg endelig har fått tak i svinghjul :)

Men på tur hjem fra jobben så syntes jeg biln min var litt pussig på styret (merc 230e) svingte av veien å tok opp grusveien hjem til meg,kom to svinger opp da datt bærekula ut av brua! Hell i uhell kan du si. Så da fikk jeg jo ødelagt en skjerm å 18" momo felg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...