Gå til innhold

koblingsskjema til cruise control e36 (diesel)

bmwJon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! kan noen hjelpe meg med koblingsskjema for cruise control til e36 325tds 94mod

evt om noen vet om det ligger ferdig opplagt ledningsnett til dem..fått vite at e34 525tds har dette ferdig opplagt, men klarer ikke finne noe på bilen min :/

I tilfelle jeg ikke har noe opplagt..er det da noen her som har det som trengs av styremoduler og div?

På forhånd, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke ferdig opplagt, du må kjøpe et kabel-kit. finnes også ettermonteringssett uten moduler som inkl kabler etc..

vet du hvor jeg evt kan få kjøpt et slik kabelkit inkl moduler? har lett litt på nettet selv, uten å finne noe :/

takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dele nr på ettermonteringssett: 65719404610 (kjøpes fa BMW dealern). Den inneholder bare kabel-kit, bryter og installasjonsveiledning + noe annet smått. Men da vet du hva du trenger for å få dette til å funke.. Tror man må kjøpe resten brukt f.eks på ebay, da det ikke produseres lenger orginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
fikk tak i koblingskjema her om dagen og fikk koblet ferdig cc idag :P fikk prøvd den ut litt, men er litt usikker på de forskjellige funksjonene..framover= akselerasjon, bakover= deakselerasjon, opp= av, men hva med ned og knappen på enden?

hei ... har du den koblingskjema for cruise control,en enda kan du sende meg den. takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...