Chad Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Litt deler fra en e39 520 sedan. Holder til i Stavanger. Kom med bud. Baklykter : Er en lekasje på begge lyktene, men kan tettes Buisness Radio CD : Er noe rart med muttern bak volumhjulet, men fungerer som den skal. List til CD delen Angeleyes til DEPO-lykter Preface nyrer venstre og høyre HAR OGSÅ HVITE SIDEBLINKERE TIL SALGS i topp stand, bilde kommer Beklager dårlige bilder, er tatt med iPhone.
Chad Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 hmm.. Spørs litt på pris egentlig, den andre delen ryker jo rett i båset, gidder ikke sitte å vente på at en helt tilfeldig skulle trenge den andre delen
sufii Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 hvor mye vil du ha for den da? Prisantydning? Det forstår jeg, kanskje litt vanskeligere å selge, men også mange som vil kjøpe displayet separert på grunn av pixel feil på sine.
Chad Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Vet ikke helt egentlig, hva pleier de gå for ? Da kan jo du egentlig bare ta med den andre delen også da, kan hende du får bruk for den en gang, det gjør ihvertfall ikke jeg.
sufii Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Jeg aner ikke jeg jeg har nettopp kjøpt meg en business display, men denne var med kasett, hvis du gir meg en god pris kan jeg gå for det.
Chad Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Ser ikke ut som noen byr over, så de er dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå