Bambo Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Komplett bil selges i deler da det ryddes opp før vinteren. Går godt, manuel kasse. Slitt sportskinn. 4x el vindu, proffsota sideruter, angeleyes, m3 speil, Bakrutesenker osv..
Bambo Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 legge til att kaross er jæklig rusta og motor og kasse er plukket ut da.
tric Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Hei, har du komplett eksos? Grenrør, katalysator, lydemper, bakpotte?
Bambo Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 skal se etter. Mener alt var der.
Michter Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Trenger ledningsnett, knapper og reelé til varme i seter har du det? pris?
Bambo Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Trenger ledningsnett, knapper og reelé til varme i seter har du det? pris? Har nok det men tviler desverre på om jeg gidder ta meg styret med å pelle det ut. Hei, har du komplett eksos? Grenrør, katalysator, lydemper, bakpotte? Hadde komplett sportseksos fra manifoild og bak.
Bambo Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 ligger ett bilde av ene stolen der, det viser den generelle tilstanden. Så burde trekkes opp igjen.
cypher Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hva med å sende den jævla dynamoen som eg har betalt for 2 uke siden, og som du sa du "sendte" tirsdag forrgie uke??
Margido Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Pris på bakrutesenk? Edit; Så ikke at det var sedan. Det passer vel neppe coupe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå