mirakeke Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hei, Har en BMW e34 m50, 94mod som trenger litt deler.. Ønsker og kjøpe ett tank lokk da mitt har knekt av.. trenger også ett speedometer som er helt og fungerer 100%, har behov for den typen med 2 ledninger som hviser digital kilometerstand og service. ønsker også og kjøpe svarte blinkers på siden og forran samt DE lykter eller sota angel eyes, Spoiler eller "m3" list til bagasjelokk. M ratt, sports speil med EL justering. Kan hentes i Hedmark, Vestfold eller akersus evt. sende med post! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Kjøp nytt. Dette pleier å ryke når plastikken blir gammel. Lett å skifte. Bare klipse på http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Kjøp nytt. Dette pleier å ryke når plastikken blir gammel.Lett å skifte. Bare klipse på http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=new Takker Hao! Trodde jeg måtte bytte hele lokket jeg.. men da slapp jeg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 har også speedometer hvist d fortsatt er av interesse, vet ikke hvordan standen er på noen av de, men kan få skjekket, er fra automat. og er digitale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Hei,Har en BMW e34 m50, 94mod som trenger litt deler.. Ønsker og kjøpe ett tank lokk da mitt har knekt av.. trenger også ett speedometer som er helt og fungerer 100%, har behov for den typen med 2 ledninger som hviser digital kilometerstand og service. ønsker også og kjøpe svarte blinkers på siden og forran samt DE lykter eller sota angel eyes, Spoiler eller "m3" list til bagasjelokk. M ratt, sports speil med EL justering. Kan hentes i Hedmark, Vestfold eller akersus evt. sende med post! har speedometer, m20b25. manuellgir gått 277000 ca. fungerer helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Har Speedometer til 520 90'mod Manuell 600 kr selger jeg det for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå