beyeren Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 hvor mye? Eller hva starter bud på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Tja, bare å gi seriøse bud. Men 2000 er minste bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Sveisa sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Nei men den sperrer utrolig nåkk godt når den slipper på bløtt føre. På snøen spiller det vell ingen rolle om den sperrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Da er det vel ikke sperre.... Er ikke sperre på min heller, men får 2 spor på grus. Da ble det uinteressant Lykke til videre med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 så bilen sviver greit, er eugodkjent, årsavgiften er betalt, også skal du ha 2000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Vist jeg henter i Sandnes denne uken, får jeg for 3k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Kan henta bilen idag for 2000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifi Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Interessert! Er i Stavanger fram til andre oktober, byr 4000, men må se bilder! Er det automat eller manuell kasse på den? Email: Leif.ross@gmail.com mob: 40 000 671 (send helst sms, er ikke tilgjengelig mesteparten av dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå