Rønningen Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Kan anskaffe meg en grisebillig alpina motor til 5000 kr, automatkasse da. Men hvordan er disse å bygge turbo på? Med kammer og originale råder osv. Og er manuelle kasser vanskelige å få tak i?
Joachim_M5 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Regner med at det er en m30 motor det er snakk om? Igrunn bare tull å "ødelegge" en såpass sjelden sugemotor. Like greit å bruke en helt standard motor igrunn. Min mening...
Rønningen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Det er jo sant, men hvordan er denne og putte i en 520 e34? =) Er det plugg n play? Er rimelig fersking når det gjelder Bmw, men har allerede falt for merket.
Simon S Arvesen Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Tviler på det er en Alpina motor, har du mere info?
Rønningen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Nei har ikke det, fikk bare høre det før i dag, 270 hk og noe.
D.Toft Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 OM det er 270hk, så er dette mye mer enn du har org i en 520, så hvorfor bygge turbo? fordi det er fett?
Rønningen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Ja, det er jo selvfølgelig et stort OM, men jeg har tilgang på turbo og lignende, så hadde vært morro og fått noen flere hester ut av denne maskinen. Men som dere sier er det jo isåfall en sjelden maskin. og turbobygg er nok noe jeg aldri hadde fått rotet meg til og gjøre. Men handler likevell inn denne motoren så får jeg se hva tia bringer om jeg slenger den i eller tuner litt, tror det holder med noen kammer.
Morty999 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 er nå bare en kam da men hehe en 3,5l skal ha ganske "stor" turbo for å virke optimalt
Rønningen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Ja, er vant til nissan skyline "twincam" jeg nåda 520n trenger ikke noe vedlikehold, verre med kameratene som kjører drifting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå