bmw_dude Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 tenker litt på å få meg snap off ratt, veit noen om rattet vil komme mye bakover, uten spacere, eller om det vil være ca samme sted? =) Takker for svar=) MVH Adrian=)
bmw_dude Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 er vell noen som vet, er snalkk om det snap off rattet på gs, på en vanlig bil;)
Forbiss Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Kommer nok litt lenger bakover. Men veit ikkje hvordan den på gs er.
-Erik- Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 snap-off'en bygger 6cm. ca. Hvor mye rattet flytter på seg er jo avhengig av hva du kjører med nå...
bmw_dude Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 okei;) kjører med orginal ratt nå, åssen blir det med lover og regler å gå over til ratt med airbag til andre ratt uten airbag, som for eks. momo da. =)
-Erik- Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Det er langt forbanna ulovlig Så lenge du har airbag skal du ha airbag Snap-off'en får du vel ikke godkjent uansett?
bmw_dude Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 okei;) ja trodde det jeg å, men hadde jo blitt kult da, veit ikke om man får det godkjent jeg:P hadde bare vært utrolig kult å hatt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå